CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 30, 2008

Kelam Kabut

hari ini aku berjaya untuk scanning satu subjek...
mantap eh...
exam kali ini aku betul2 angkat tanggan...
aku teda mood mo study bermati2an...
gamble jak paper2 nie...
yang objektif aku gores jak mana2 yang aku suka...
yang subjektif plak aku goreng2 jak hahahahaha...
aku penat study...
nanti aku minta tolong giuk buku ajar aku...

topik lain plak..
aku terbaca dalam akbar pasal abby ngan norman...
apa benggapnya suami isteri nie...
satu dunia mo di bagitau dorang bergaduh...
publisiti murah atau minta perhatian ka nie...
ala biasa lah bah gaduh2 tu...
just jangan besar2kan masalah...
biarpun begitu anak durang still bertambah...
mantap eh...
congratulations la!!!

'dunia mulai kelam kabut'

giuk69


0 comments: