CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 18, 2009

Dulu dan Kini

DULU,



Aku hadir tika kau temui jalan buntu
Memberi selagi yang termampu
Kesakitan buatku diam membisu
Ku telan semuanya asal mampu bersatu

Ku biarkan hati ini terpaku
Asal kau berasa gembira selalu
Aku mulai sedar siapa diriku
Suatu yang ada jika benar kau perlu

KINI,



Kau akan terus melihat aku senyum seperti ini,
Setelah puas aku lemas disakiti,
Hati ku akan tidak bisa kau lukai,
Kerna akan ku bawa semua pergi

Kali ini aku tidak akan pernah kembali
Kerna tidak mampu menahan keperitan hati
Aku terus berlari dan berlari
Hingga ku temui destinasi yang pasti


**terkenang karya babi yang sepi menjauhi diri di tepi perigi..sedih kerana dipandang keji..sekurang-kurangnya harus dihargai..biar pun ianya babi...;P

0 comments: