CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 11, 2009

Aduh..Pening...

ingin dijadikan sebuah cerita untuk tauladan semua...semua pelajar semester6 fakulti sains dan teknologi diwajibkan membentangkan proposal thesis pada hari yang ditentukan...aku terlibat pada hari ini 11 may dan esok 12 may...malam sebelum hari kejadian aku bersenang lenang dengan bff aku sujima(:P)...both of us mula menyiapkan slaid persembahan pada malam tu lebih kurang jam 3...akibat daripada perbuatan itu kami terpaksa menahan mata dari tidur...tup..tap..tup..tap dah jam 7.45 pagi...pembentangan akan dijalankan pada 8 pagi...anda semua ingain tahu apa yang terjadi??? ngeh3 kami jadi berantakkan la jawabnya..kalau sebelum-sebelum ni sempat mencalit2, tadi memang muka nut-ral gila..apa i'dak nye den tok sompe nak mandi ni ha...den sompe sembuq popium jo..hahahahaha kepada hadirin sekalian keep it confidential hahahahahahahaha...belum habis cerita g...jam 1 petang tu kitaorg diberi rehat untill jam 2 suku...akibat daripada ngantuk yang melampau aku tido sampai jam 4..pendek kata aku tidak menghadiri untuk sesi petang...aku sms member, dia pun sama xpegi juga...ngeh3...kita tunggu keputusannya esok.. para hadirin sekalian mari mendoakan aku agar tidak diperapa2kan hahahaha...

ku selitkan sebuah gambar insan yang kekusutan dan kebinggungan

1 comments:

yoyo _gaban said...

bah..camana la beng??selamat gak ko ka???ahahahahaha lucu nya ko nie..

ala budak jajal memang biasa kena antam atau kena mara..lek ko..ahhahhaaha