CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 11, 2009



Aku serabut…tp aku xmampu memuntahkan keserabutan aku melalui huruf2 yang bertaip ni…aku mau berkata2 melaui sura…tp aku bisu kerna aku tidak tahu pada siapa harus aku muntahkan semua ni…arghhhhh…aku hilang dahan untuk berpaut…aku mula membiarkannya…aku jadi seorang yang dibentuk oleh keadaan…siapa yang melihat? Siapa yang mendengar? Katakana pada aku….sepertinya aku berdiri di hujung dunia dengan sendirinya…lihatla dimata mereka yang melihatku, KOSONG…siapa aku dimata kamu???? Sejauh mana pun aku berusaha aku tetap ditinggalkan, aku tetap KOSONG…

Harus kah aku membenci??? Jangan salahkan aku kalau aku mula tidak meghargai kamu dan membiarkan kamu… kerna kamu juga begitu…kesakitan ini tidak mampu aku luahkan.. biarla bersemadi di kantung hati mungkin suatu hari nanti ada yang sudi….

SIAPA???

KAU???

0 comments: