CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 20, 2009

exam???

aku yang dalam mood kurang rajin tp bukan malas...berfikir apa yang seharusnya aku lakukan...pemikiran yang terus membawa aku ke alam mimpi...kemudian aku bgn dan berfikir apa yang difikir tp, aku putuskan untuk berhenti berfikir dan buat apa yang patut di buat...xda paksaan dalam hidup aku...jadi aku tidak mampu memaksa diri study...biar la aku melayan suatu yang memberi kepuasan dan mengenang inspirasi hidup ku...


meja kecil peneman ku...actually ada meja study yang khas tp akulebih senang bersantai di lantai...ada laptop, buku kaedah penyelidikan, pen yang bertaburan, my hot drinks+biskut and my MP3...if aku study maka laptop harus dalam keaddan OFF kalau tidak diri ini cenderung untuk merewang di alam maya...study dengar muzik?? ya sumtimes...tp kalau perlukan fokus pemahaman aku pause ah tu muzik..


koleksi nota+past yer Q....disusun mengikut subjek..lucu kadang2 tgk kertas2 ni ble memotivatekn(biar betul si beng tulis ni hahahahahaha....biar la kertas itu setia menanti untuk di belek2 dan diconteng2....


setiap sem macam ni...last minute preparation...xtau la apa mo jadi...puas suda Pak Din n Pn Haizah tu cucu telinga anak daranya ni tp macam tu la juga...tiada perubahan...anak2 muda diluar sana tolong jagan mencontohi tabiat yang kurang baik ni...sesungguhnya aku dikalangan insan yang study only 4 exam...kesian anak2 didik ku nanti...salam untuk semua...

2 comments:

fafa^chucky said...

gooD Luck & all the best aaah!!
blajar rajen2
then bleyh cuti lamaa
laMaaa..:)

anyway...THANK U SO MUCH!!
for the nice poem..
so so sweet of u..:)

the poem is very very good..sedeyh..
huuu..
tq..=)

yoyo _gaban said...

beng..
break a leg,my fren!!
jan serabut bah..tanang ko..hek.hek