CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 19, 2009

waktu berdetik....tik tak tik tak

aku yang kebosanan kerana sebuah penantian...aku sendiri penantian ini ada ertinya atau sekadar sia-sia...aku terus menati dan memerhati...


rupanya bukan aku seorang saja mangsanya...ada yang lain turut setia menanti seperti aku..dia kelihatan lebih letih dari aku...dimana kah yang dinanti ini...


sahabat sepernantian meghulurkan aku ini...adakah untuk meredakan amarah yang mula membara dijiwaku...atau simpati atas penantian ku????


aku menikmati rasanya...rasa yang tidak seperti yang digambarkan pada zahir buah itu..membuatkan aku memikirkan suatu...


setengah telah ku jamah..rasanya membayangkan jiwaku yang dalam penantian ini...aku kelihatan tenang tp dalamannya penuh pergolakan...seperti buah ini..lain rasanya berbeza pada gambarannya...


ku terlihat suatu pada hujung tubuh ku...kasut..pemberian 'BABA'...baba yang pilih..


aku belek ketepi...kasut ini sudah lama bersamaku..setia selalu..juga berjasa pada teman2ku speacilly nana (ahaks hehehehehe :P)...


kini menyilang...sebenarnya aku sudah lari dari penat sebuah penantian...kerna lalai menilai kasut faberet ku...


'everlast' makasih...

1 comments:

yoyo _gaban said...

nice beng..buat aku lebih mnegerti apa yg ko rasa..huhuu
jgn risau setiap penantian ada pghujung..
aku doakan ko berbahagia selalu.hihi